A: Veškeré problémy a požadavky posílejte výhradně do RT systému na e-mailovou adresu fzu zavináč rt4.cesnet.cz. Tímto způsobem je zaručeno, že se požadavek nebo problém okamžitě dostane ke všem administrátorům. Pokud kontaktujete pouze jednoho konkrétního administrátora, ten může být delší dobu nepřítomný (dovolená, školení, apod.) a řešení problému nebo požadavku se zbytečně prodlouží.
FAQs - Časté dotazy uživatelů (farma Goliáš)
⌘K
- Nový uživatel
- Datové prostory
- Jaké datové prostory jsou na farmě Goliáš k dispozici?
- Jaké jsou v adresáři /home limity?
- Jak zjistím, kolik mám ještě v adresáři /home volného místa?
- Jak mám požádat o zvýšení limitu?
- Jak zjistím, kolik prostoru zabírají moje soubory na NFS serverech?
- Které soubory jsou zálohované?
- Jak můžu obnovit ztracený soubor
- Kam bych si mohl zazálohovat svá data?
- Zadávání úloh pod frontovým systémem HTCondor
- Do jaké fronty mám úlohy posílat?
- Jakým způsobem se úloha zadává?
- Jaké jsou pro úlohy nastavené defaultní limity?
- Je nutné zadávat uživatelskou skupinu nebo název experimentu?
- Jak mohu využít /scratch na lokálním disku?
- Jaké typy výpočetních uzlů jsou k dispozici?
- Jak zjistím, za jak dlouho úloha doběhne?
- Chci změnit požadavek na walltime
- Proč je úloha ve stavu Hold?
- Chci úlohu odstranit/ukončit
- Chci spustit úlohu na OS SL6
- Jak zjistím základní údaje o běžící/čekající úloze?
- Jak zjistím informace o úlohách, které již doběhly?
- Jak zjistím údaje o konkrétním výpočetním uzlu?
- Chci dostávat e-mailem informaci o případném přerušení úlohy
- Jak se spustí interaktivní úloha?
- Lze zadat paralelní úlohu s MPI?
- Kolik úloh mohu do frontového systému zadat najednou?
- Lze omezit počet běžících úloh, které přistupují ke stejnému NFS serveru?
- Jak si mohu nastavit maximální počet běžících úloh?
- Co znamenají jednotlivé status kódy úlohy?
- Jak zjistím, kolik je na farmě Goliáš spuštěných/čekajících úloh?
- Může se na výpočetním uzlu, který je ve stavu offline, spustit úloha?
- Nechci, aby se úloha v případě nestandardního ukončení znovu spustila. Jak to mám udělat?
- Kde najdu další užitečnou dokumentaci k HTCondoru?
- Ostatní
- Domů
- Dokumentace
- FAQs – Časté dotazy...
- Ostatní
- Mám problém. Na koho se mám obrátit?